Εγγραφές στην Α’ Δημοτικού – Σχολικό έτος 2021-22

Για την εγγραφή μαθητή στην Α’ Δημοτικού χρειάζεται να προσκομίσετε ή να στείλετε μέσω e-mail (mail@3dim-rethymn.reth.sch.gr) :

α) Τη σελίδα του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, η οποία αποδεικνύει ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια,

β) Το Ατομικό Δελτίο Υγείας, το οποίο μπορείτε παραλάβετε από το σχολείο ή να το κατεβάσετε από το διαδίκτυο,

γ) Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο να φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή,

δ) Βεβαίωση φοίτησης νηπίου

ε) Υπεύθυνη Δήλωση στοιχείων μαθητή

στ) Αίτηση γονέα-κηδεμόνα για εγγραφή στο ολοήμερο πρόγραμμα του Σχολείου

Ανακοίνωση προς τους γονείς του Σχολείου

Αγαπητοί γονείς,

κατά τη διάρκεια της καραντίνας μπορείτε να συνοδεύετε τα παιδιά σας από και προς το σχολείο με την γραπτή αποστολή μηνύματος στο 13033. Η βεβαίωση κυκλοφορίας που έχουμε δώσει στα παιδιά αφορά μόνο τα ίδια.

Ανακοίνωση

Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι αύριο, Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020, παραμονές του Ολοκαυτώματος του Αρκαδίου, οι μαθητές θα σχολάσουν στις 10:00 π.μ. λόγω συμμετοχής τους σε  εορταστικές εκδηλώσεις που θα λάβουν μέρος εντός της τάξης τους το πρώτο διδακτικό δίωρο .

Θέατρο σκιών του Μάκη Χάρμπα

Την Τετάρτη 10 Απριλίου έγινε στο σχολείο μας παράσταση θεάτρου σκιών. Την παράσταση παρακολουθήσαμε σε μια μεγάλη αίθουσα του σχολείου μας.
Αφού καθίσαμε στις θέσεις μας, κοιτάζαμε έκπληκτοι το μεγάλο σκηνικό. Ξαφνικά, έσβησαν τα φώτα και άναψαν κάτι μικρά λαμπάκια και στο κέντρο του σκηνικού εμφανίστηκε ο Καραγκιόζης και τα κολλητήρια, τα παιδιά που απέκτησε με τη γυναίκα του την Αγλαΐα. Ο Καραγκιόζης παρίστανε το ζητιάνο. Ξαφνικά πέρασε ο πασάς και τον κυνήγησε. Ο πασάς έφερε στον Καραγκιόζη ένα μεταλλαγμένο χυμό. Ο Καραγκιόζης όμως δεν τον ήπιε και τον κλότσησε. Ο χυμός έπεσε στη στέγη του παλατιού. Μετά ο πασάς έφερε ένα μεταλλαγμένο κοτόπουλο. Ούτε αυτό το πήρε ο Καραγκιόζης και το κλότσησε, όπως έκανε με το χυμό και πήγε κι αυτό στη στέγη του παλατιού του πασά. Στη συνέχεια, ο πασάς έφερε ένα μεταλλαγμένο τέρας από το υπόγειο του παλατιού του και κατόρθωσε να μεταμορφώσει τον Καραγκιόζη, τα παιδιά του και τον μπάρμπα Γιώργο. Ο Καραγκιόζης μεταμορφώθηκε σε μουλάρι, το κολλητήρι μεταμορφώθηκε σε κατσίκα και ο μπάρμπα Γιώργος σε γυναίκα.
Στο τέλος, αφού κατάφεραν να ξεγελάσουν οι ήρωες το μεταλλαγμένο τέρας, ξαναπήραν την κανονική τους μορφή. Περάσαμε πολύ ωραία και γελάσαμε με την ψυχή μας με τις περιπέτειες του Καραγκιόζη και των φίλων του!
Γ.Δ.
 
 

Η σχολική περιφέρεια του σχολείου μας

Ανάλογα με τη διεύθυνση κατοικίας σας το παιδί σας, εγγράφετε σε συγκεκριμένο δημόσιο σχολείο, καθώς κάθε δημόσιο σχολείο έχει τη δική του σχολική περιφέρεια.

Κάθε δημόσιο σχολείο έχει τη δική του σχολική περιφέρεια, που οριοθετείται με βάση συγκεκριμένες οδούς. Έτσι το κάθε σχολείο εγγράφει τους μαθητές που διαμένουν στην περιοχή που εμπερικλείει η σχολική του περιφέρεια. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα 201 του 1998:
«Κάθε δημόσιο Δημοτικό Σχολείο έχει δική του σχολική περιφέρεια και σ’ αυτό φοιτούν οι μαθητές/τριες που διαμένουν στην περιφέρειά του. Σε Δήμους ή Κοινότητες που λειτουργούν περισσότερα από ένα σχολεία τη σχολική περιφέρεια ορίζει ο αρμόδιος Διευθυντής της Διεύθυνσης ή του Γραφείου Εκπαίδευσης, αφού λάβει υπόψη του την πρόταση της Δημοτικής ή Κοινοτικής Επιτροπής Παιδείας και των Διευθυντών των σχολικών μονάδων».
Σύμφωνα με το ίδιο Προεδρικό Διάταγμα:
«Εγγραφή μαθητή ο οποίος διαμένει σε περιοχή που δεν ανήκει στη σχολική περιφέρεια του σχολείου μπορεί να γίνει σε εξαιρετικές περιπτώσεις με απόφαση του αρμόδιου Προϊσταμένου της Δ/νσης ή του Γραφείου Π. Ε. Οι εξαιρετικές αυτές περιπτώσεις αφορούν θέματα υγείας, σοβαρούς οικογενειακούς λόγους, περιπτώσεις αλλαγής περιβάλλοντος μαθητού σύμφωνα με το εδάφιο δ. της παρ. 8 του άρ. 13 του παρόντος Προεδρικού Διατάγματος».

Στο χάρτη οριοθετείται η σχολική περιφέρεια του σχολείου μας

Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Στο σχολείο μας και φέτος λειτουργεί ο θεσμός της παράλληλης στήριξης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, αυτισμό, ΔΕΠ-Υ, κινητικά προβλήματα ή νοητική αναπηρία. Το 3ο δημοτικό σχολείο εναρμονιζόμενο πλήρως με τις σύγχρονες παιδαγωγικές τάσεις, έθεσε ως εκπαιδευτική προτεραιότητα την ένταξη των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πιστεύοντας στην ισότητα των ευκαιριών για όλους τους μαθητές. Στο πλαίσιο της παράλληλης στήριξης, εξειδικευμένο προσωπικό αναλαμβάνει το έργο της ένταξης και της ενσωμάτωσης αυτών των μαθητών ώστε να επιτευχθεί η αυτονομία του παιδιού μέσα και έξω από το σχολείο. Ο εκπαιδευτικός που αναλαμβάνει το έργο της παράλληλης στήριξης είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ σχολείου, γονιών και θεραπευτών.

Στόχος της παράλληλης στήριξης είναι να επαναπροσδιοριστεί η λειτουργία του σχολείου, ώστε παιδιά με διαφορετικές ικανότητες να εντάσσονται ομαλά και να έχουν πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία. Καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την αλλαγή διαδραμάτισε το παγκόσμιο συνέδριο στη Σαλαμάνκα της Ισπανίας το 1994, που αφορούσε την εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σύμφωνα με τα πορίσματα του συνεδρίου, κάθε παιδί έχει βασικό δικαίωμα στην εκπαίδευση, έχει μοναδικά χαρακτηριστικά, ενδιαφέροντα, ικανότητες και μαθησιακές ανάγκες και πρέπει να έχει πρόσβαση στο γενικό σχολείο. Τέλος, ο θεσμός της παράλληλης στήριξης προωθεί το σεβασμό στη διαφορετικότητα, την προσαρμογή και την αποδοχή του άλλου, χτίζοντας τις βάσεις για το σχολείο του μέλλοντος.

                                                                      

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Νάνου, Α., Δαδαμόγια, Θ., Παναγιώτου, Γ., Τραφαλή, Μ., (2009), Η γνωστική- συμπεριφορική μέθοδος στην υπηρεσία της συνεκπαίδευσης, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακών/ Συμπεριφοριστικών προσεγγίσεων σε παιδιά και εφήβους, 8-10 Απριλίου, Αθήνα.

 

Νάνου, Α., (2009), Διαφοροποίηση και ευελιξία σε «ένα σχολείο για όλους».

Χατζημανώλη, Δ., (2005), Από την ένταξη-ενσωμάτωση στη συμπερίληψη. Ένας επαναπροσδιορισμός της αντιμετώπισης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

Ainscow, M. and Miles, S., (2008), “Making Education for All inclusive: where next?”, Prospects, 38, pp. 15-34.